Taggad!

Hej allihoppa eran sockerbit sille här..
Idag gjorde jag spanska provet oh de gick bra tror jag hihi
I skolan orkade jag inte blogga, var inte på humör och har skiit ont i kroppen efter gymnastiken igår, kan knappt resa mig...
Kanske inte ska till skolan imon, men jag tror jag ska de för jag har slöjd och jag o Noor har en tröja som vi håller på med som behöver bli klar ;) Imon ska jag på breaking dawn med Ebba :) det är helt sjukt hur många människor som vill se filmen, förut idag fanns det 200 platser kvar, och nu finns det 162 kvar, oherregud.
Men vi har i alla fall köpt biljetterna så vi har ju platser ;)
Nu ska jag göra slöjdläxa som suger, uppdaterar sen kanske, vi får se ^^
hihi
Fuck you, puss o kram ;)
/ sille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0