Sille are going to bed, hell yeah

Hej allihoppa, kollar på tv, på ett programm som heter Road Wars. Kollar alltid på de innan jag sover. Duschade idag också så medans jag platta mitt hår så gjorde jag en liten frisyr på mitt hår som var ganska fin, får se om den håller till imon, då kan man ju ha den i skolan ? ;) Som jag sagt en miljon gånger så har jag prov på torsdag så jag sitter o pluggar lite, och förut när jag plugga, jag lärde mig typ 2 ord? I alla fall nåt? Imon så har Noor religion prov, vilket jag gjorde förra veckan men då va hon sjuk. Jag tror de gick bra för mig, de va ganska lätt faktiskt. vi får hoppas lycka till, till min lilla Noor :) Ne, nu har jag missat mitt program, så jag måste kolla vidare. Ha de jätte bra, sov sött och dröm gott hihi. / sille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0