Rubrik?..:s

Tja, suttit hemma o pluggat till spanska provet :( Inte så kul faktiskt, jag gillar inte o plugga och brukar inte få in mycket i min lilla hjärna... I en timma till ska jag plugga och hoppas på att jag fattar nåt? :s Sedan efter det klockan 9 ska jag kolla på " mitt stora feta syrianska bröllop ". För er som ville veta så är jag assyr, och det är typ exakt samma sak som syrianer bara att de pratar en annan dialekt.. Hihi så är de är ju kul att se sitt " folk" på tv, dessutom så känner jag några i de programmet :3 Haha igår så lyssnade jag på RIKTIGT gammla låtar, och nu har jag en av de på hjärnan.. Så jag nördar den hihi LÄÄNK TILL DEN http://www.youtube.com/watch?v=oDuM2nSMX9A Jaja, nu ska jag plugga vidare ;) Ha de! / sille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0