Information? Ja tack ;)

Hej allihoppa sille in tha house!
Kom hem för typ en och en halvtimme sen.
Jag va i Frölunda och träffa min underbara kompis Tara ;)
Btw Noor fixar och trixar lite med bloggen för jag suger på det.
Iallafall så tänkte jag skriva lite grejer om mig själv, hoppas Noor också gör det så att ni får veta saker om oss innan vi börjar blogga " på riktigt ".
Anyway här e infortmationen :)

• jag hatar mitt namn ( Silvia )
• jag älskaaar Justin bieber men visar det inte så mycket..
• jag sminkar mig varje dag.
• jag älskar mina vänner och min familj.
• jag är född 14 oktober 1998
• jag hatar katter.
• jag har bara några vänner som står mig nära.
• engelska är mitt favorit ämne i skolan.
• jag är jätte känslig vad gäller hygien ( speciellt med mat )
• varje lördag åker jag till Frölunda. ( utom vissa undantag )
• jag har mycket hat för nästan alla samsung mobiler.
• jag hatar mina tänder och näsa.
• Jag blir nästan aldrig bra på bilder.
• jag älskar programmet Jersey shore.
• jag tycker pauly D och Justin bieber är sjukt heta!

Haha har sjukt många saker jag vill att ni ska veta men palla skriva allt det..
Här va iallafall saker ni kanske inte visste om mig hihi ;)
Men nu ska jag inte skriva mer hihi
Much love
/ sille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0