Hiss och Diss...

Hej allihoppa :D
Fick en kommentar om att vi skulle göra Hiss och Diss.
Hade tänkt på de förut men jag tvekade, men nu tänkte jag att det kanske var en bra idé, så jag ska göra det nu.  Vi börjar med Hiss.
Hiss : Jag hissar alla LV väskor. Sjukt fina. Denna LV-väskan tycker jag om riktigt mycket :)
Diss: Operationer eller fullt med tatueringar.
Visst, de bestämmer för det är deras kroppar osv.
Men de är sjukt hur många som tatuera eller operera tills man ser riktigt ful ut.
Att operera typ näsan för att bli mobbad eller mår dåligt av det, det är en sak.
men att göra botox i läpparna, bara för att ha fylligare läppar lixom? :s
/ Sille :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0