Hemma! :)

Hej allihoppa, kom nyss hem från bion.
Som var underbar, hade skit kul med mina töntar, och filmen va också jätte bra! Jag kollade på breaking dawn, de va mycket stress dit, våra kompisar hade inte beställt biljetter så vi fick stå i kö och vänta. Sedan skulle vi hem och då kom på jag på att Liseberg öppnar idag, det var sjukt fint med alla lampor ( tycker det varje år men aaaaa. ). Nu ska vi beställa pizza och äta, sen ska jag ut med Noor hihi.
och bara så ni vet var min och ebbas väg hem inte så lyckad. Först tar vi en buss som tar värsta omvägen, sen är vi i centrum och han säger att det är sista hållplatsen, så vi gick av och tog en annan buss, Och kom sedan på att den bussen också tar omvägar, alltså istället för att vi kom hem från centrum på 2 minuter tog det istället 15 minuter, kul .. Fast neej..
Iallafall, hoppas ni har en underbar fredag, för de ska jag ha!
Hejdå :)
/ sille


Kommentarer
Postat av: Ebba

Och de va bara för att sille skulle ta säteribussen ;)

2011-11-18 @ 20:27:15
Postat av: kiana

heeej! eran blogg är skit bra , jag undrade en sak ! eran header är jätte fin , kan ni tänka er att göra en till mig ??? <3

2011-11-19 @ 17:55:18
URL: http://kkikki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0