Dålig uppdatering!

Hej alla snygga människor som läser våran blogg! Jag vet vi har inte uppdaterat på länge men nu ska ni få veta varför.. För det första så har jag vart sjuk, inte orkat med något bara legat i sängen o ruttnat! Och så har jag pluggat en massa för svenska provet som vi har typ på tisdag eller onsdag typ något sånt iaf! Så jag har inte hunnit/orkat blogga. Sille har inte heller bloggat under helgen för att hon hade inte tillgång till en data + hon va inte hemma hon va på dreamhack i Jönköping. Men vi ska bli bättre på att uppdatera jag lovar! Vill bara säga att statistiken suger typ .. Ingen mening med att blogga annars om ingen kollar bloggen. Men men aaajaaa vi bloggar för att de e kul ;) ehm jag har tröttnat på headern o hela alltet så jag funderar på att fixa en ny, men får höra med sille först ;) släng gärna in en kommentar om va ni vill att vi ska skriva på bloggen som t.ex dagens hiss o diss, dagens outfit OSV! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0