Årets önskningar ;)

Hej allihoppa.
Tänkte lite på vad jag vill ha i julklapp detta året...
Kom fram till att jag inte vill ha så mycket, fick det jag mest behövde på min födelsedag.. ( mobil, jacka, jeans )
Men jag älskar att shoppa så jag tyckte att det skulle passa bra med ett presentkort från Nordstan, den funkar på alla affärer där.
Och istället för att föräldrarna köper så kan man ju ha presentkort.
Och så behöver jag en ny plattång, hittat en på Åhléns faktiskt.
Från Björn axén, testat den och den är bra :)
I alla fall, detta hade jag på mig i skolan ;) alltså dagens outfit och bilder på vad jag vill ha i julklapp ;)
Linne : ginatricot
Adidas : stadium
Byxor : cubus
/ sille


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fint hår du har

2011-11-23 @ 14:50:14
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0